recent
أخبار ساخنة

قصه مرعبه من الدارك ويب اقرأ هذه القصة اذا كنت تريد دخول الانترنت المظلم



قصه مرعبه من الدارك ويب اقرأ هذه القصة اذا كنت تريد دخول الانترنت المظلم


مرحبا بك يا صديقي كيف حالك اليوم أتمني أن تكون بخير، سوف أعود من جديد يا صديقي وهذه المرة سوف تكون اقوي بكثير، موضوع اليوم هو عن قصه مرعبه من الدارك ويب، يوجد الكثير من الناس يريدون الدخول علي الدراك ويب أو الديب ويب، ويبحث كتير ويسال الناس عن كيف الدخول علي الدارك ويب، أنا شخصيا في ناس كتير كلمتني علي صفحة الموقع علي الفيس بوك عن الموضوع ده وكان ردي لهم.



أيه هو هدفك لدخول الانترنت المظلم؟ وكانت الإجابة دائما مش منطقية محدش عندها هدف يدخل الديب ويب طب أنت عارف حاجه عن الحماية؟ هتعرف تأمن نفسك من ملفات التتبع وبرامج الاختراق؟ الإجابة كانت لا، دافعها دائما كان  الفضول عايز يشوف الحاجات اللي بيسمعه بعينه، عليك أن تفكر قبل أن تفعل أي شي يا صديقي.



و قبل أن تقرأه أريد منك أن تجلس في مكان هادي وان يكون معك مشروبك المفضل وان تلبس الهاند فري وتقوم بتشغيل الفيديو الذي سوف تجدها في الأسفل لكي تكتمل الدائرة وتصبح مهيأ لقراءة قصص رعب, وإذا كنت في ظروف لا تسمح بفعل هذه الأشياء لا تفعل شيء استمتع يا صديقي. 





قصه مرعبه من الدارك ويب 




ملاحظة : هذه القصة قمت بتعديل عليه وإذا كنت تريد سماع و مشاهدة القصة الأصلية من المصدر، سوف تجد في اسفل الصفحة فيديو قصيرة أو فيلم قصيرة عن هذه القصة استمتع يا صديقي.





لا تحاول أن تقترب من الدارك ويب أو الديب ويب أو أي شيء له عَلاقة بهذا العالم المظلم فلا تتقرب أرجوك من هذا العالم، حياتي تحولت إلي جحيم عندما طلبت منتج من احدي متاجر الدراك ويب بداية القصة عندما كنت أعاني من مشكلة في راسي، شعري خفيف جدا من المنتصف وأنا لسه شاب عندي 30 سنه كان شعري عملي عقدة.







كان عائق دائما في أي عَلاقة عطافية ادخل فيه تعبت كتير وكان لازم يكون فيه حل حولت كتير و رحت إلي دكاترة كتير وكلهم كان بيقوله نفس الحل عملية جراحية، والمشكلة أني بخاف جدا من العمليات الجراحية ودي عملية في دماغي يعني الموضوع كان مستحيل بنسبة ليه.


قصه مرعبه من الدارك ويب اقرأ هذه القصة اذا كنت تريد دخول الانترنت المظلم



دورت كتير علي منتجات علي الإنترنت، وفي أرض الواقع جربت منتجات كتير ولكن مفيش أي نتيجة، دخلت في حالة من الحزن و الإكتئاب واليأس، وفي يوم وأنا فاتح اليوتيوب وقع قدامي فيديو عن حد جاب صندوق عشوائي من علي الدراك ويب، وكان الصندوق فيه حاجات كتير مستحيل تعرف تجيبه من علي ارض الواقع.



مكنتش فاهم يعني أية دراك ويب ودخلت عملت بحث علي جوجل عن الدارك ويب وفهمت، وبعد كدة بحث علي الإنترنت أزاي ادخل علي الدراك ويب ولكن في البداية واجهت صعوبة عشان اعرف ادخل علي الدراك ويب ولكن الحمد الله عرفت ادخل علي الدراك ويب وعرفت اجيب اشهر المتاجر الموجود علي الديب ويب.

طلبت المنتج من الدارك ويب 


المهم دخلت فعلا علي أول متجر وبحث عن أي منتج لي نمو الشعر وفعلا لقيت الكثير من المنتجات ولكن جذب انتباهي منتج تكبير الشعر في خلال 3 ساعات وده كانت حاجه مستحيله أزاي شعري أنا يكبر في 3 ساعات بس أتحمست ودخلت أطلب المنتج ولكن ظهرت تاني مشكلة وهي أن المتجر ده وسيلة الدفع الوحيدة هي عملة رقمية البتكوين.



اتخنقت ولكن فكرت وقولت اكيد هلقي حل علي جوجل وعملة بحث عن كيف شراء بتكوين وفعلا لقيت الكثير من الفيديوهات والمقالات التي تشرح هذا الموضوع  وفهمت اللي المفروض اعمل محفظة إلكتروني وفعلا اشتريت و حولت البتكوين إلي المحفظة ودخلت تاني علي المتجر وطلبت المنتج والحمد الله طلبت المنتج بس يارب يعمل نتيجة ومتكونش شركة نصابة اللي عملت المنتج.


وصول المنتج بطريقة مخيفة جدا 


بعد ما تم تنفيذ عملية تحويل العملات الرقمية إلي محفظة الشخص صاحب المتجر لقيت رسالة جاتلي علي التليفون وكان محتوي الرسالة هو "سوف يصل إليك المنتج بعد ثلاثة أيام من تاريخ الطلب" وفعلا في اليوم الرابع كانت الساعة 11 باليل جاتلي رسالة علي التليفون من المتجر الإلكتروني اللي اشتريت منه المنتج.



وكان محتوي الرسالة كتالي " سوف هيتم استلام المنتج في خلال 30 دقيقة من الآن" وكان في الرسالة عداد بيعد الدقائق وبعد انتهاء الدقائق لقيت جرس الباب بيرن قلبي كان عمال بيدق،قولت لنفسي  هو ايه الفيلم الرعب اللي أنا عايش فيه ده، هو في ايه لكل ده المهم رحت علي الباب وفتحت الباب والغريب ملقتش حد علي الباب. 



غير صندوق امام الباب، طلعت علي السلم ملقتش حد نزلت علي السلم عشان عايز اشوف ايه شركة الشحن اللي بتجيب الطلبات وتسبها علي الباب، وأزاي أصلا حد يوصل طلب الساعه 11 باليل كان الموضوع غريب جدا ولكن أنا اهم حاجه عندي أن المنتج وصل، كنت فرحان اووي خد الصندوق ودخلت الشقة وقفلت الباب.



وأول ما قفلت الباب جاتلي رسالة من المتجر وكان محتوي الرسالة كتالي "تم استلام المنتج، ونتمني أن يعجبك المنتج"وبعد أن قراءة الرسالة تم مسح جميع الرسائل التي تم أرسلها من المتجر اتمسحت بشكل اتوماتيك، سبت التليفون وقمت أجيب أي حاجه حادة عشان افتح الصندوق وفعلا فتحت الصندوق وكان محتوي الصندوق كتالي: 


  1. ورقة لشرح الاستخدام 
  2. علبة زي علبة الشامبو الصغيرة 
  3. طاقية مصنوعة من البلاستيك
  4. قفازات طبية


تجربة المنتج 

خد كل الحاجات ده ودخلت الحمام أمام المرآة، وكان مكتوب في ورقة الاستخدام أولا عليك قص شعرك كله، ثانيا قم بوضع الزيت علي راسك، ثالثا ألبس الطاقية علي راسك، ربعا انتظر ثلاثة ساعات وقم بنزع الطاقية من راسك وشاهد شعرك وهو ينمو أمام عينك. 


قصه مرعبه من الدارك ويب اقرأ هذه القصة اذا كنت تريد دخول الانترنت المظلم


وهذه كانت محتوي الورقة الموجود مع المنتج وفعلا قمت بعمل هذه الأشياء حلقت شعري كله وقمت بوضع الزيت ولكن كان زيت غريب جدا لونه اسود وكان لزجة المهم وضعت الزيت ده علي راسي وكان عشان ينزل الزيت ده  لازم تضغط علي العلبة جامد لأنه كان مادة سميكه المهم في اخر حبة في العلبة طرطشة علي عيني من غير قصد وقمت بغسل عيني وبعد ذلك قمت بلبس الطاقية وقمت بجلوس علي الكرسي لكي انتظرا أل 3 ساعات مسكت التليفون وفتحت الفيس بوك.


قصه مرعبه من الدارك ويب اقرأ هذه القصة اذا كنت تريد دخول الانترنت المظلم



اسلي نفسي شوية لحد ما الوقت يمر، أول ساعة كان كله حاجه تمام ولكن بمجرد ما أول ساعة انتهت كنت حاسس أن راسي بتولع مكنتش قادر من الوجع، وكنت حاسس إني في حاجه بتحرك جوه راسي المهم مسكت نفسي وانتظرت لحد ما الوقت ينتهي ولكن أنا كنت بموت حرفيا. 



الوقت أنتهي أخيرا، بخلع الطاقية من راسي واتفجئت راسي كله كان محمر و كله حبوب بارز جدا، بضغط علي حبه من الحبوب كانت بتفرز مادة بيضة ولكن ايه ده، ده كان في شعر بيطلع الحبوب ده زي البذور كنت عمال اضغط علي كل الحبوب وتنفرز المادة البيضاء وبيطلع الشعر كنت بتوجع ولكن كان في نتيجة اخيرا.


قصه مرعبه من الدراك ويب  اقرأ هذه القصة اذا كنت تريد دخول الانترنت المظلم



شعري كان فعلا بينمو قدام عيني، مش عارف انام من الفرحة رحت جبت الاستشوار وعملت شعري وقفلت الاستشوار وكانت الفيشة في الكهرباء، وخرجت ومسكت التليفون وعمل اصور نفسي من الفرحة ولكن ايه ده عيني بتحرقني جامد اووي، جريت علي الحمام وعمال اغسل عيني بنظر علي عيني في المرآيا  ينهار اسود ده فيه شعره عملة تنمو في عيني وعملة طلع من عيني.


قصه مرعبه من الدراك ويب  اقرأ هذه القصة اذا كنت تريد دخول الانترنت المظلم


جريت جبت المقص، وقمت اقص الشعرة إلى في عيني وفعلا قصيت الشعرة، الحمد الله قمت غسلت وشي وبنظر تاني في المرآيا وكان ابشع منظر اشوفة في حياتي عيني بينمو فيه شعر كتير صغير عمال يطلع من الغضه جاي برجع لقيت نفسي وقعت في البانيو والستارة وقعت واغمى عليه، وقع الاستشوار واشتغل جنب الستارة البلاستك بتاعت البانيو، وفقت مشهد مرعب جد، شعورك ايه لمه تفوق من النوم علي نار حوليك في كل مكان كان شعور صعب جدا.


قصه مرعبه من الدراك ويب  اقرأ هذه القصة اذا كنت تريد دخول الانترنت المظلم


المهم قمت طفيت النار الحمد الله اللي كنت في الحمام، مش حاسس بعيني اليمين وبنظر علي وشي في المرايا لقيت نفسي مسخ، أنا حولت نفسي لوحش شعري بينمو بشكل مخيف عيني طلعت شعر كتير اوووي مغطي نصف وشي، أنا دلوقتي مش بخرج من البيت، مينفعش أصلا اخرج من البيت عشان الناس متخفش مني، انا بقيت منعزل وبموت بشكل بطئ دي كانت قصتي مع الدارك ويب.



القصة الحقيقية أتفرح  





الخاتمة 

في نهاية القصة أتمني أن تكون استمتعت، لا تقلق هذه هي البداية فقط عليك أن تشترك في جروب الفيس بوك لكي تتابع كل جديد وتتواصل معي اذا كنت تريد ولا تنسي انا تكتب رايك في التعليقات اذا كانت هناك أي ملحوظات أو تريد أن تسال سؤال يا صديقي، لاتنسي أن تشترك في قناة اليوتيوب و تتجول قليلا في موقعي حتي لا تصيبك اللعنة.








author-img
مشرف الجحيم

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent